Sałatka z pieczonymi ziemniakami

Szczerze mówiąc to długo się zastanawiałam jak tę sałatkie nazwać, ale nic nie przyszło mi do głowy. Sałatka banalna do przygotowania. Pięknie by się tu komponowały pomidorki koktajlowe ale po prostu ich nie miałam więc dodałam zwykłe.
Składniki:
  • 1/2 kg małych ziemniaczków
  • 1.2 kg fasolki szparagowej
  • 2 pomidory lub garść koktajlowych
  • 2 łyżeczki oliwy  Może być smakowa)
Ziemniaki pieczemy w piecu przez 30 minut, po upieczeniu kroimy w półksiężyce. Fasolkę szparagową gotujemy na parze przez 10 minut, możemy pokroić na mniejsze kawałki. Następnie pomidory kroimy w półksiężyce. Tak przygotowane warzywa układamy na talerzu przyprawiamy i polewamy oliwa ja użyłam oliwy przyprawianej chili i czosnkiem ( kiedyś kupiłam i tak czekała na swoja kolej)

Comments

  1. Mmmm.. Pieczone ziemniaczki w sałatce. Bardzo kuszące!

    ReplyDelete
  2. dziękuję za wzięcie udziału w mojej akcji i zapraszam do przeczytania podsumowania :) http://zielenina.blogspot.com/2012/01/podsumowanie-akcji-wegetarianskie.html

    ReplyDelete

Post a Comment